Харчовою поведінкою можна легко маніпулювати, показав експеримент

Людський мозок працює дивним чином. Наприклад, якщо смачно назвати яку-небудь навіть саму непривабливу страву, вона відразу стане в очах людини більш бажаною. Вчені відкрили цю особливість в ході експерименту, що проводився в університетському кафетерії. В середньому тут подається 607 обідів за 46 навчальних днів.

Кожен день якійсь овочевій страві привласнювали назву з певним забарвленням. Наприклад, морква могла бути просто морквою, морквою з цитрусовим соусом без цукру, морквою «розумний вибір» з вітаміном С або «закрученою» морквою в цитрусовій глазурі.

Виявилося, ніж більш нестандартною і привабливою була назва, тим активніше відвідувачі брали цю страву. А ось назви, педалюючі тему користі для здоров’я, не змушують людей харчуватися правильно. По крайней мере, з цієї точки зору, базову назву працювало навіть краще. Мабуть, багато хто думає, що корисні продукти не дуже смачні.

Якщо Вам знадобилась експертна оцінка майна, звертайтесь лише до професіоналів.