Кешбек-сервіс

Економічна криза не здає позиції, і все більше людей шукають не тільки нові способи економії, але і можливості додатково заробити. Зробити і те, і інше можна за допомогою Кешбек-сервісів, які повертають частину грошей від покупок в популярних інтернет-магазинах. Творці одного з таких сервісів – кэшбэк на Розетке – розповіли про те, як працюють ці інструменти і чому не варто боятися їх використовувати.

Постійні коливання на валютному ринку навчили людей дбайливіше ставитися до грошей. Сьогодні все більше покупців віддають перевагу торговим центрам великі інтернет-магазини: знайти і купити в них потрібний товар можна набагато швидше, чек, як правило, виявляється менше, до того ж часто приємним бонусом до покупки йде безкоштовна кур’єрська доставка. Про ці плюси віртуального шопінгу знають всі, але мало хто в курсі, що на інтернет-покупках можна ще більше економити, якщо використовувати спеціальні Кешбек-сервіси.

Що таке уешбек і за яким принципом працює:

Якщо дослівно перекладати з англійської, «Кешбек» означає повернення готівки. Термін швидко прижився і тепер повсюдно використовується для позначення відсотків, які клієнт інтернет-магазину отримує за вчинення покупок.

Система повернення платежів складається з трьох етапів: клієнт, переходячи по партнерському посиланню з Кешбек-сервісу на сайт інтернет-магазину, оплачує товар, який сподобався або послугу, продавець нараховує комісійні на рахунок сервісу, а той повертає покупцеві відсоток від вартості покупки.

Іншими словами, якщо ви купили туфлі за 5000 р., то магазин заплатив Кешбек-сервісу 15% комісійних, з яких 10%, тобто 500 руб., Кешбек-сервіс віддав вам.

В результаті у виграші виявляються всі три сторони: покупець відчутно економить, магазин завдяки такій клієнтській політиці стимулює попит на товари і підвищує лояльність цільової аудиторії, а сервіс гарантовано отримує комісію з кожної фінансової операції.

Кешбек-сервіси набагато привабливіше для клієнтів, ніж фіктивні знижки і сезонні розпродажі, під час яких магазини намагаються реалізувати непопулярну продукцію. Великі компанії-виробники знають про це і при плануванні рекламного бюджету обов’язково закладають пристойні суми на виплати таких сервісів за залучення клієнтів.