Ідея «втечі від мила» набирає популярність

Число людей, що нехтують правилами особистої гігієни, зростає з кожним днем. Багато усвідомлено ігнорують душ і кран з водою взагалі. Іноземні ЗМІ вже назвали даний тренд «втечею від мила».

Дану тенденцію можна спостерігати не тільки в США, але і в Європі. Торішнє дослідження виявило, що 41% британців чоловічої статі і 33% – жіночого, не миються щодня. Тільки 12% опитаних зізналися, що повноцінно приймають ванну або душ один-два рази на тиждень. А незалежне дослідження компанії Mintel виявило, що більше половини британських підлітків не миються щодня, використовуючи дезодоранти і духи для маскування запаху поту.

Британський журналіст Метью Періс відкрито заявив, що мити голову взагалі не потрібно. За його словами, він не мив голову вже 10 років. До речі, у 2008 році продаж сухого шампуню марки Boots, який можна розпорошувати на волосся в проміжках між миттям голови, виросли на 45%. Як відзначають прихильники тренда, впродовж історії люди дуже рідко милися, і це нормально. Одержимість непомірною чистотою – оману останнього часу. В якості альтернативи душу і дезодоранту прихильники дивною ідеї пропонують використовувати лимон і дитячі гігієнічні серветки. Між тим, лікарі не поділяють такого ентузіазму і нагадують, що гігієна – основа здоров’я людини.